Finns inget bättre än att känna sig omtyckt och älskad

Hej Hopp Jag Har En Snopp!
färgat ögonbrynen nu också :D är ju egentligen blond, alltså har jag blonda ögonbryn men min kära syster som jobbar inom spa kan sånt därnt och färgar dom åt mig, lyckost man är, ser mkt snyggare ut! och målat om naglarna har jag med! jag tkr det är viktigt att man tar hand om sig själv och vårdar sitt yttre, det säger mkt om en person.




Prov alla dagar denna vecka + läxor och annat men jag kämpar på!
Sitter i köket och jobbar matte. Äter wienerbrödsbullar! är uppe i 6 nu thihi ^_^
och dricker pucko(tror det gör mig smartare):D nomnom
Aweesooooome ! gled in här och skrev ett inlägg hann jag också, duktigt av mig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0