älskar att träna !

jag och Elin åt toast sen chila vi till Pilvi där Benjy var ! Vi kötta på Wii, jag ägde alla på Bowling (H)
sen körde vi monopol men hann inte klart för mamma kom och hämta mig och skjutsade mig och Jesper till ASK, ett gym inne i stan. Var asnice, tränar ju dans men skulle lätt gå på gym om jag inte träna dans! men det som är bra med dansen är att man har en tränare som pushar en så man kör fast man inte orkar liksom och gymmet är ju mer soft och man bestämmer sjäälv, blir inte samma motivation. ÄLSKAR DANS♥
benjy och dom ville att jag skulle följa med på bio ikväll med men jag orkar verkligen inte :o känner för en chillkväll med mig själv. LångDusch, luffkläder, ansiktsmask, massa mat, musik och WoW!!! heheheheh ;o
så får det bli!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tommy

gym är assoft :) musik i öronen och sen kör man på!

2011-02-22 @ 20:39:21
URL: http://tomkih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0