TJA BLOGGEN!

Heej mina söta! var lääängesen jag blogga nu..... inte haft tid! och inte känt mig motiverad :( får se om jag får nått bloggryck sen som gör att jag börjar blogga igen!! lär ju bli så inom kort :)
Livet ÄR underbart! har världens finaste kille som får mig så lycklig ♥ att vara kär är lätt den bästa känslan! ingenting känns omöjligt och det ba skriker glädje om en! :D Fått bra resultat i skolan också!
PEPP på jullov! älskar julen och vill bara att den ska komma !! ingen snö nu :O hoppas den kmr innan julafton! vad är en jul utan snö? :( har nästan handlat klart alla julklappar, har bara vart ute och handlat vid ett tillfälle vilket var i onsdags med min käraste vän Elin! :)) då hittade jag massor! :D Vilket var en lättnad, känns så jobbigt när man inte hittar det man söker.

fast man saknar ju sommaren...


IDAG var jag på min brors första spelning med nya bandet All-Seeing Eyes!!!!! så jävla grymma :D :D min bror är Gitarrist i bandet! ;)
Lyssna här : All-Seeing Eyes
MY BROTHER IS FUCKING AWESOME!!






PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0