You're the best

HEJHOPP
En vecka sedan jag blogga :S riktigt dåligt gjort! men jag har inte orkat :o har loggat in på sidan och tänkt att jag ska sen ba.. neee gud jag orkar inte, haha ;/ sorry! men nu ska det bli andra bullar! I hope :) kmr iaf bli duktig när skolan börjar, då faller alla rutiner tbx som att t.ex blogga :) vet inte hur jag känner för att skolan ska börja... många tkr det ska bli skönt.. och det ska det vell på ett sätt. Men ser inte fram emot allt plugg.. fyfan :( hoppas det inte är lika mkt som i ettan! det tog nästan livet av mig ! usch vad mkt det var.
Ny klass, nytt folk, nya lärare. kanske blir kul ändå? nästan som att börja ettan igen. Känner iaf att jag inte hunnit med allt jag ska! som att rensa garderoben.. så sjukt mkt kläder som jag inte använder men som jag ändå har kvar, tar bara massa plats, man hittar ju ingenting när det finns hur mkt kläder som helst! haha det där lät konstigt men tror ni tjejer förstår iaf ;)
Har spenderat mkt tid med Kristoffer därför jag inte orkat heller, kan ju inte slita mig! :o ♥
Kmr seriöst inte ihåg vad mer jag gjort nu när jah inte bloggat.. haha minnet är bra men kort asså :) kmr knappt ihåg vad jag gjorde igår.. haha sad. och vi ska vara de smartaste djuren på planeten?
BTW så gick övningskörningen jättebra! inte ett enda motorstopp och hitta dragningslägeet hela tiden :D stolt över mig själv fan!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0