you're my drug

Tröttare är någonsin imorse.. fick lust att sjukanmäla mig meeen det är ju bara andra veckan i skolan och idag hade vi 3 introduktioner i olika ämnen så var bra att jag gick. men vakna iaf upp med älskling! mysigt♥
Jättekallt ute imorse :O höstkyla på morgonen men sen när man slutar skolan slänger man av sig kläderna för att det är så varmt :S
satt typ och sov igenom dagen sen tog jag bussen hem och gjorde toast åt mig och bror, mums :D sen efter det har jag bara nördat LoL med bror och några random killar från min skola haha :) inte nördat på typ 5 dagar så det var nödvändigt!! ;o
Skulle gå på Ragga vid halv nio idag men insåg att jag inte har tid för 3 danser i veckan och den var så sen så blir bara Hiphop och Disco denna termin med :/ träning onsdag och torsdag! ser fram emot det :D skönt att koma igång igen!
nu är jag astrött oh ska sussa!
kudden väntar!

↓såhär såg jag ut idag! fast med en kofta när det var kyligt↓


Såhär blev naglarna förut


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0