something something

Igår åkte jag och mamma ner på stan och köpte jackan på BikBok som vi hade lagt undan i torsdags :D velat ha en vår/höst jacka med dragsko i mitten så den sitter mer mot kroppen och att man ser rumpan och så, tkr det är gulligt! och eftersom jag är så liten och smal så är det snyggare med en tightare jacka :) KMR BILD IMORGON!
Elin kom och var hos mig igårkväll :D mysigt!! längesen vi träffades ;/ hon fick hjälpa till och förbereda maten inför idag, vi gjorde en pastasallad med skinka och goda grejjer i! Idag ska vi ut till Odenslund ute i bälgviken där mammas morbror bor på en stor gård. Vi är bjudna på en 90-års fest, hans barn har fyllt 25 och hennes kompisar har också fyllt något sånt, haha det blir iaf 90 år tsm ;) men orkar inte räkna och hålla på nu ^^ Kristoffer ska med iaf! får hoppas på att det blir kul, mår inte speciellt bra dock -.- sov med min syster i hennes säng inatt och hon har inge kvalsterskydd vilket jag behöver ha i sängen för är ju allergisk mot kvalster och annars blir jag supertrött. Plus att spydde nyss haha ;P men aja det blir bra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0