Redan skoltrött? - Ny Look!

Som rubriken lyder så känner jag mig redan skoltrött.. haha måste sova mera på nätterna! menar har haft lov i 10 veckor och blir skoltrött efter 4 dagar haha inte okej. Man blir förslöad på lovet sen tar det ett tag tills man är igång igen, ba att vänta på att energin kommer tillbaka! om den nu gör det.. höll på att spy på bussen imorse :S åt ingen frukost och hade värsta magsmärtorna, inte kul! sitta instängd på en buss med massa folk och det blir varmt oh kvavt, jättejobbigt! sen har jag vart sjukt trött och haft jätteont i huvudet hela dagen ;/ hoppas på en bättre dag imorgon!
Efter skolan hämta mamma mig och vi gick och åt med Jesper, träffa Kristoffer en snabbis och så åkte vi till mormor och klippte mig.. skulle bara tunna ur först för mitt hår är så himla tjockt men sen tog hon lite på topparna och lite lite uppklippning och sedan klippte hon en liten lugg! blev faktiskt jättenöjd, kul att ha lite mer av en frisyr och inte ba ha håret hängandes :D speciellt när jag har toffs! blir så gulligt när man har lite lugg då! min lugg gick 7 cm under hakan typ. för lång ;P men hade den alltid bakom örat så syndes inte :)
TAGGA FREDAG IMORGON! YES!  redan skoltrött ^_^ haha lyckat




avslutar med dessa finingar!



PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0