fyfan vilken lättnad!

pluggade franska hela eftermiddagen igår för att jag skulle ju göra prov idag vid nio, precis hemkommen från skolan. Känns faktiskt jättebra :D tror jag lätt klarar det där ! får vell inte svar förren nästa vecka -.-
Satte klockan på 07.00 imorse men den ringer såklart inte!!! :@ mamma ringde och väckte mig vid 08.00 för att kolla om jag var vaken vilket jag inte var ! duschade på 3 min, föna, platta, sminka och ba på med kläder och penna med, slänga sig in i bilen för att hinna i tid. Fick skit ont i magen när jag stressa vilket jag fortfarande har ;/ usch mår illa hela tiden.
Mamma och jag ska strax till Tuna Park och chilla sen kmr älskling dit! ♥'

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0