Få en stund för dig själv <3

Imorse vaknade jag upp med Kristoffer, andra dagen i rad :D Igår spela vi massa LoL tsm med bror, haha awesome att vi kan spela tsm (A)
IAF så åkte han hem vid lunch. Jag har känt mig så sjukt seg hela dagen och sen fick jag ett mail från min franska lärare att jag måste komma till rekarne på torsdag 09.00 för att göra grammatikprov i franska för att nå G -.- seriöst? kmr ju faila stenhårt.. känns inge bra alls :( hatar franska! så jag beslöt mig för att ha en spa-kväll bara för mig och ta det lugnt och imorgon plugga stenhårt hela dagen så jag kanske klarar skiten :)
Har rengjort ansiktet, satt på ansisktsmask, duschat och skrubbat mig :) tog i hårinpackning, smörjde in mig och nu målar jag naglarna :D kolsvart med röda stjärnor på tummarna, blev riktigt nice måste jag säga!! haft en jättemysig kväll och nu chillar jag vid tv:n i mjukiskläder och tossor :D åh vad jag älskar att bara ta hand om mig själv, det känns så bra :) menar inte att jag är självisk, tkr bara om att se bra ut och må bra vilket man gör om man tar hand om sig själv och sin kropp :) kollar på hell's kitchen! älskar det programmet, för jag älskar mat och ramsey är fett cool ! haha :D sen är det sex and the city och chips som gäller, ihh. Saknar dock min sötnos ♥ men vi ska spela lite senare hihi (A)
ne jag är inte flottig, ansiktsmask som stelnar, haha var svårt att le :D
snygg yaow↓ helt sne
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0