åååååh vad duktig jag är !

Vakna upp brevid min sötnos! han skulle jobba som vanligt tråkigt nog så vi gick upp vid 06.00 och då kom mamma och hämta mig för hon jobbar natt på sommaren, vilket är väldigt passande! man måste ju göra allt för att ses! :) klarar mig inte annars, saknar ju pojken ♥  hem och sova sen har jag pluggat franska i princip hela dagen, bajs vad tråkigt ! fast lärde mig rätt mkt och jag fick det gjort! lite stolt över mig själv så där ! det får man vara ibland :) städat, ätit grillat, vart ute med hundarna och umgåtts med min mamma! mys det ju, kolla nyss på de sista Glee avsnittet :o sparat det.... ville inte att det skulle ta slut ;( var grymt bra iaf! får hoppas på en säsong 3 nu bara, håll tumm(en) med mig!!
Rensat massa bilder på datorn, har flera tusen :O helt sjukt mkt bilder tar jag och har kommit på att förutom alla spel så är det alla bilder som tar upp så mkt minne på datorn. För bilderna från min kamera är 1-4 mb stora var och det blir jäkligt mkt om man har ett par tusen bilder haha (A) Såå sitter och rensar, behövs verkligen! likaså min garderob.. smockfull. och ändå känns det inte som att man har några kläder ibland haha knäppt asså :)
Inte spelat LoL på 4 dagar nu.... konstigt :o haha. Men orkar bara inte! snart kmr min GameSpirit igen, ba tappat den för stunden! Såg i tidningen att det var rea på massa spel på Gamestop elr vad det va.. blev sugen på att åka ner och köpa in ett par nya ! alltid kul med spel :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0