Imorn blir en bra dag, idag näää ba helt OK!

ahapp nu var helgen slut oh allt blir som vanligt, gå upp tidigt oh sova tidigt. skola oh bajs. men nått man ser fram emot på måndagar är Disco träningen på kvällen!! kul som attan är det hihi men jobbigt.
 Skolan var vell okej, men seeeg som vanligt -.- franska sista lektionen liksom.. usch på det oh dryg Pia.
Imorn slutar vi iaf 11.15! känns riktigt bra må jag säga! :D wiihooooo det gillas starkt.

2 låtar jag gillar just nuu

Come Clean - Hilary Duff

Teenage Dream - Kate Perry


Do you believe in soulmates?
I do, I think that there is one person out there who you are ment to be with



lika glad som alltid..
orka inte ta nån bild med kameran så fick bli cammen.

haha asså ibland undrar man hur j*vla trög man får bli asså..
när jag kom till mitt hus så var det ingen hemma så leta igenom hela väskan och alla fickor oh allt men hitta inte den dumma nyckeln någonstans, den gömde sig för mig :o ah oh då gick jag runt där oh prata med söta Jimmy i tele ett taaag, han hade hållt på att dö på tåget till skolan, GILLAS INTE! bubben får inte dö. oh jag var panik kissis, nästan så trosan min blev blööt.. hm. Sen blev det as varmt så höll på att smälta oh visste inte vad jag skulle göra men mamma skulle komma snart hon va ba ute med dom söta doggisarna på en promix.
 sen när jag väntat oh väntat så kollar jag i fickan igen oh då ligger den j*vla nyckeln där ! som om nån hade lagt dit den, jag baa : gaaaaaaaah !
Det var gaanska irriterande kan jag säga.
Bläää på sånt bajs.
villle ba att ni skulle veta den här onödiga lilla incidenten, mtk intressant ;) .. fast näe.

nu ska jag läsa lite i svenska boken " flugornas herre " inte ens börjat.. not good, men får ta ikapp I guess :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jimmy!

Muhaha, I think i know witch person who are ment to be my everything. But i will not tell you because it's my sickelisecret! :D Och förresten jag tror GUD kom på att Bubban inte är något utan Bubben, så han lät mig överleva på tåget idag! <3 :D Förlåt för att mobilen dog, den säger inte till när den dör.. elak som den är. Men vi hade väl skrattat ihjäl oss i några timmar till annars! Haha PUSS BUBBAN! <3 längtar tills vi hörs imorgon eller med andra ord idag :D PYSS

2010-09-14 @ 00:57:27
Postat av: johannaaa

hihi jasåå(A) det tror jag med! haha det är lugnt bubben! :D hahah asså faan vad jag garva.. tack för att du fick mig glad igen!

naaw PUSS elr som vi säger possipossipossi <3

2010-09-14 @ 19:25:00
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0