SOVMORGON

sovmorgon till 10.20, naaaaaaaaaaaaaaaaaajs.
vi hade som en diagnos i franskan.. asså det var som om det stog på arabiska, förstog inte ett ord. kmr få IG på den skiten.
skola sen ner på stan en liten liten liten stund med ebz, sen bussen hem, prata med Jimpan på vägen hem och gjorde Nudlar när jag kom hem " Jabbadabbadoooo!".



egooooooo.. höhö. asså det är ju min blogg och dom som går in på den vill vell troligtvis se mig så det är vell inge fel med lite ego pics tkr jag. om jag går in på t.ex Kissies blogg så vill jag se bilder där hon är med liksom.

mormor var här och gratta min syster Jennifer som fyller 19 år idag, stor flicka! Grattis till bästa hon <3


jag ska äta mormor.

Jeeeppo!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alfred

söt söt :)

2010-09-02 @ 22:31:56
URL: http://affieboy.blogg.se/
Postat av: johannaaa

tak så mkt alfred :)

2010-09-03 @ 21:09:15
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0