Kräftskiva!

vaknaa vid tjugo över tio av att jag fick sms. gick upp och börja på en gång förbereda inför kvällen med  Jennifer :) Vi baka 30 småfranska, en jordgubbstårta från grunden, 1 köttfärspaj och 2 ost/skinkpajer! vi var effektiva oh noggranna men vi höll på till 17.20 utan avbrott :o runt 6 timmar nått, min rygg och nacke gör fett ont men Elin gjorde massage på mig och då blev det lite bättre, tack!
hann knappt fixa mig men var ju ba släkten och dom har ju sett en förut :) dom kom runt 18.00, det var mormor och rolf. Jimmy, hans mamma oh pappa. Jag, Elin, Jennifer, Mamma ,Lasse, Elin, Mattias,Jacob, ingjärd, oh lilla gammemormor! :)
god mat och trevligt folk! vi satt först ute, blev kyligt så tog på mig sockor,vantar och filt! vi tände massa ljus och det var jättemys! hihi. 
 vid halv elva sådär så drog jag ut oh träffa viktor och vi snacka massa och så, trevligt det med :) men kallt! hade på mig mucho kläder! höhö.
 låg och halvsov lite i soffan sen nu ska jag sova! är varm på ett jätteskönt sätt, när man är trött så blir man det. hatar att frysa och hatar att svettas, så skönt att vara ba varm och skön men inte nått spår av att man skulle va svettig. speciellt när man ska mysa med någon, det värsta som finns är när man blir lite smånervös och blir svettig om typ händerna, uuuuuusch :o:(

får dammp på att man har blogg ibland asså! som nu känner jag mig  tvingad att skriva det här inlägget, sååå irriterande. är trött som ett as men ändå sitter jag här som en jävla zombie och stirrar ba för att jag måste skriva :o bläbläblä!
nu ska jag få den här skiten klar sen sova illa kvickt.
skolskiten börjar ju på måndag också.. det ser man ju inte fram emot -.-



naaw, jacob var så trött så han somna, var ba tvungen att ta kort på sötnosen!




blev typ ba bilder på mig och elin haha men palla inte lägga upp fler, jobbigt just nuuu assoooo

är inget stort fan av kräftor precis.. gillar klorna, asså köttet på tummen elr vad man ska säga och kräftstjärtarna går att äta men inget jag njuter av, inte speciellt gott alls. kräftor är läskiga men lite roliga att leka med haha!

ska prata lite snabbt med jimmy i tele sen sova som en stenad sköldpadda!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0