jag har kommit på att jag är gaanska liten.. men ändå vääldigt stor

Skooooolan som vanliigt !
Frida följde med mig hem oh leta efter mitt bankkort som jag slarva bort oh hon hitta det, TACK!
Studiebidraget kom ju idag!! mitt första som jag får själv, får hela nurå riktigt najs! så vi åkte ner på stan oh jag köpte en väska,mascara,puder oh 2 mappar. Kom på att det inte är så smart att köpa upp alla pengar första dagen.. haha så handlade inget mer :)
Lasse hämta mig oh vi åkte hem oh glodde Idol! Gick ut med syster oh båda doggisarna oh prata massvis.. djuuupa samtal :o haha sååå kul Nero typ dampa sönder, typ bet i kopplet oh hoppa omkring sen börja han bita i Cesars koppel så Cesars huvud typ flög fram oh tillbaka hahahaha det var jättekul (a)

du är riktigt awesome Jennifer. är så glad att du är min syster


Fick skolfotot idag :O blev ändå ganska nöjd :) hahah jag ler mest i hela klassen oh jag är den enda som ler med tänderna.. :$
lägger in en bild sen!

haha jag oh mamma gjorde en deal att båda var för trötta nu ikväll för att färga håret så vi ska gå upp tjugo över fem nått oh färga :o shiiiiiiiiiiit vad jag kmr vara död! men skönt att ha det gjort till helgen då jag ska till stockholm oh träffa någon liten söt filur!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0