Hösten är påväg

tröttis idag. gick upp vid tjugo i åtta oh börja fixa mig oh vi åkte åtta, men jag hann!
 a little bit awesome I think ;o
 Börja nio egentligen men ville ha skjuts oh Jesper börja halv nio så fick åka lite tidigare men jag oh mamma stanna på statoil oh åt korv oh pucko! en väldigt bra start på morgonen för någon som jag som inte äter frukost vanligtvis! :) hinner inte det.. oh så mår jag alltid illa på morgonen så får inte i mig nått :S

vi hade ingen datakunskap så vi sluta tidigare! så skönt med gymnaiset i skillnad från högstadiet hihi.
Kuta till bussen oh hann precis! skönt att inte behöva vänta, varenda j*vla dag från dag ett i skolan så har jag
fått väntat i typ minst 20 min varje gång på bussen ! åååh hatar att vänta på saker, det suger!

när jag kom hem gjorde jag nudlar oh sen gick jag ut i det fina höstvädret oh tog lite bilder på mig :)
sen somna jag i soffan fram tills nu.. trötter. Jätteskönt att somna i soffan efter skolan sådär!
ska plugga lite franska oh engelska sen äta oh kolla IDOL! efter det sussa tidigt ! :) GILLAS!









PUSS


Kommentarer
Postat av: Jimmy A.k.a Bubben!

Hallå, hur söt och fin är du på bilderna!? .. BE MINE!

2010-09-24 @ 20:53:23
Postat av: johannaaa

Bubben du gör mig alltid så glad!! PUSS (L)

2010-09-25 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0