höstdag

när man gick utanför dörren imorse var det en typisk höstdag, lite små kyligt men ändå värmde solen, mysigt då kan man börja använda tjocktröjjor! tog bussen idag, haha hatar det, alltid fullt. skola, helt okej (Y)
efter skolan tog jag,Ebba och Julia(en klasskompis!) bussen ner på stan, vi fika på first med chai latte och gick runt och köpte lite grejer! jag köpte ett läppglans och en allmenacka/kalender.. en liten bok iaf som är bra att ha till skolan :)
och Julia några tröjjor och såå. myys var det !
sen tog vi bussen hem till Julia i slagsta där vi prata oh åt oh så :) Lasse hämta mig och Ebba runt nio sen när jag kom hem träffa jag Pilvi och Viktor en liten stund, trevligt :) nu har jag precis tagit en dusch och fundera på att äta kebabpizzan som vi har i kylen.. börjar bli hungrig igen haha. det skulle vara mumma !
börjar 10.20 imorgon, skönt medl lite sovmorgon, den längsta jag haft förut är till nio liksom.. najsnajs! tummen upp för sovmornar (Y)


kmr lite bilder imorgon från när vi var Hos Julia! :)
här kmr bilderna.


sötnosar

sadface gagagogo.

jag oh ebba, haha vi måla läpparna röda, läääckert!

oh lilla jag höhö.

natti
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0