SALT

sorry att jag inte uppdaterade igår, var hemma för jag spydde på morgonen oh sen fortsatte det hela dagen :( fick avboka tiden på sjukhuset med.
 men det var en mysig kväll hemma ba och samma idaag, chilla det gillar jag!
Kolla nyss på filmen Salt! så jävla bra :o helt sjukt! Angelina jolie var huvudpersonen oh hon var hur grym som helst ! Den var as ball ba, den kmr snart ut på bio elr så har den precis haft premiär, dunno :)
Den får iaf 100000 stjärnor elr högsta poäng av mig!

ME LIKIIE, AWESOME MOVIIE!

Här är trailern till filmen men oftast så visar trailers för mkt, så det är ditt val om du vill kolla eller ej ;)

sugen? ;o ofc u are

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0