FÖRKYLNING IN MY ASS !

fortfarande förkyld+ont i kroppen+ont i foten, för klev snett. Kmr inte kunna dansa idag helleer. suuuuuug :(
men ska dit oh kolla så jag hänger med på koreografin, annars blir det jobbigt sen.

Iallafalla så vakna jag runt 9 nått för Jesper börja spela gittar -.- men sen somna jag om till 11-12 :)
Jesper oh jag kolla på Hercules med chips oh trocadero! aplänge sen! as bra är den, hihi han får ju flickan!
lär vell bli att jag sitter oh kollar på Disney filmer hela veckan nu när jag väl börjat , vi har alla på vhs haha gammalt oh kul att se alla reklamer i början, typ " Tarzan kommer ut på bio snart!" man ba ja det var ju ett tag sen hah :)



katastrof.. glömde lägga ut bild på Hercules igår! oh noooooo the end of the world! :o

PUSS


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är inte ensam om att älska disney! :)

2010-09-26 @ 20:35:32
URL: http://snubbo.blogg.se/
Postat av: johannaaa

Ne det är klart, det är ju awesome! :D

2010-09-26 @ 21:03:50
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0