DISCO

6/9 20.45!  blev något konstigt igår.. det här inlägget skulle ha publicerats så ni får det nu istället..

Kom precis hem från Discon, fyfan vad disco är roligt! men det är typ det jobbigaste som finns.. man kmr hem rå svettig och as ont överallt, imorgon kmr jag ha sån träningsvärk att jag inte kmr kunna gå, kmr se ut som en elefant som har bajsat på sig (Y) men det är det värt.
Disco är vekligen hur intensivt som helst, på raderna körde vi en som gick : upp-upp-ner-ner-ut oh ut- in oh vänd- ut oh ut- in oh vänd- ut och ut oh ut ihop- hopp - split- hopp ihop. och den körde vi liksom 6-7 gånger. jobbigt :O
Vi har först en halvtimma fys med Sara och hon är riktigt hård på att man ska göra allt fullt ut annars får man göra om oh det vill man VERKLIGEN inte kan jag säga.. ah oh när vi är klara med det så är man död och då kör vi en halvtimmes rader/splitthopp/attitydhopp. Attitydhoppet börjar bli bättre men långt ifrån bra haha :o och splitten kan jag redan :) sen en halvtimmas dans med värsta dunkmusiken, känner basen i kroppen hihi, jättekul! och sen avslutar vi  med en halvtimmas stretch, lugn och skön musik, nersläckt och ba myyys!

nu ska jag duscha,äta oh sova tidigt ! skönt

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0