Dady

palla inte sätta mig vid datorn igår för var i stockholm därför jag inte uppdatera.

I Can't stay away - The Veronicas


you are always in my mind
I just can't get you out of my head

Hade tid hos käkläkarn vid nio på morgonen igår, fick en bettskena som ska lindra smärtan i käken, åt mat sen åkte jag till skolan där vi sprang orientering på idrotten, min grupp "vann" var ingen tävling men ändåå, vi hitta 6 stationer ;o sen lunch och samhäll. sluta 13.15 !
 Pappa hämta mig vid skolan oh vi åkte oh fika på smak med Jennifer oh Jesper, tog en chai latte och daim tårta :)
mys det!
 Sen åkte vi till stockholm hem till pappa där vi hade freeagsmys! tacos,chips,dricka oh film ! :) jag ÄLSKAR chips muhaha.. alla mina kompisar är godisråttor oh sen kmr jag oh ba "CHIPS".
Chipsomanen den store kan ni kalla mig(Y)
 vi åkte hem idag för pappa skulle på svensexa med en kompis ikväll,
 så tog 12.51 tåget hem oh nu sitter jag här




lite bilder tagna med sämsta mobilkameram, 1.3 megapixel.. haha omg.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0