Blåbär/Vanilj paj!!

var klar typ tjugo över sju imorse.. oh börja klockan nio haha.
 vi hade äventyrsdag hela förmiddagen, jag kom med FRIDA!! :D Adrian, Tobias, Tony oh Abdi, vi var bästa gruppen enligt Gunn! höhö pluspoäng gillas, tummen upp för det (Y)
sen efter lunch hade vi bara FöretagsEkonomi sen sluta vi tjugo i två! skönt! :D
 Jag oh Frida åkte ner på stan oh kolla present åt hennes lillasyster oh kille :) jag köpte 2 cheeseburgare oh 1 Blåbär/Vanilj paj! hihi MAT!♥ asså den där pajen var gudomligt god.. jag dog ;o kan man få orgasm av mat?
hmm I'm wondering..

mamma hämta mig på stan oh nu sitter jag nere i gillestugan med datorn oh spelar sims 3 oh kollar på simpsons hihi



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0