awesome

var uppe till ett igår.. not good! men hann allt jag skulle på morgonen så :)
chill dag i skolan fast mkt lektioner.. blää. när vi hade lunch trodde jag vi hade slutat så tänkte gå hem haha men då hade vi 2 lektioner kvar elr nått :(
haha blev jötteflumm och Malin gjorde så det blev ännu värre, hahah asså jag grät för att jag skratta så mkt, hihi det var skoj! det är sånt som får en att stå ut med skolan ;)
 Tog bussen hem och gick en promiss med Nero runt i skogstorp, sen gjorde jag nudlar och satte på Remember Me. Asså.. trodde den skulle vara bra eftersom Robert Pattinson var med och allt :o men tyckte den var deppig och hände typ bara dåliga saker, massa tragedier :o  fanns fina saker med den med, kärleken mellan dom och så men slutet var ju ba så sorgligt så man dog :( det var man inte beredd på! jag fällde nån tår. Så om du ska kolla på film så se inte den för då blir man depp om du inte vill bli depp förstås för då är det fritt fram ! depp blev iaf jag men sen ringde nån liten korv som gjorde mig gladare som alltid! pussss på denna där.

Imorn börjar jag tre.. mohahah! ;)
Franska lärarn är borta, Svenska och engelska läraren är på kurs och sen har vi ba Samhäll på eftermmiddagen vid tre och då blev vi indelade i grupper som vi ska gå runt med på torget och fråga olika frågor till partitet som vi fick, vi fick kristendemokraterna! fyfan vad soft! :D bbehöver inte ens gå till skolan oh inte behöver man sätta klockan på rigning heller för man hinner ju vakna, gaaah vad jag älskar det häär !
nu ska jag glo på idol sen kolla nån film elr nått! :)




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0