1st Class!

Skola idag, trött som faaen! tog minst 10 snooze imorse höhö ^^
Vi sluta 11.15 oh då åt vi lunch i skolan sen tog jag oh Ebba bussen ner på stan :)
Vi satte oss oh fika på First, brukar ta Chai Latte men tog en varm choklad med vispgrädde oh sugrör, mums var det! vi plugga lite engelska oh prata sen kom mamma med cheesburgare muhahah :D
Vi gick runt oh prova lite klääder oh skoor, köpte två linnen oh en rosa tunika hihi. betala första gången med kort :O förut har jag ba fått pengar i handen men nu för mamma in på mitt konto istället, awesome! haha lite fter men ja..
sen åkte jag,mamma,Ebba oh Jennifer till Tuna oh fika oh kissa! haha :) sen cp i bilen.. vi skulle kolla på wrong turn men såg för läskig ut så vi kolla på Letters to Juliet istället oh den var grymt bra oh fin! Blev as gla av den :D rekomenderas verkligen!! sen följde vi Ebba hem en bit oh tog med hundarna så det blev två flugor i en smäll (Y)
sen IDOL!!



sex and the city hattar påminnner dom om! haha snygga...

puss på ebbi

 oh nu var jag nyss ute med hundarna oh systern min på en kvällspromenad :) så härligt att komma ut i den friska luften oh ba prata om allt möjligt oh rensa tankarna innan man ska sova :) det giillar jag !
haha sitter här med typ 10 flätor i håret oh mjukisdress med luvan på huvet, ser ut som en gangster.. elr en skogsmulle.. hm.

vafan glömde publicera inlägget förut höhö oh jag sitter uppe än.. kan det vara jimmys fel? :o nej inte alls :)
SOVA NUUUU!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0