GURGLA PUNG

gagagogo?

VAD VILL SKOLAN MIG? har frågat Alah han ba " Alah inte veta det jao, allt jag vetat är du ska dö bre " ?! OMG ..
Assååå jag har massor med plugg till imorgon men jag orkar inte .. har ingen lust för fem öre och funderar starkt på att vara hemma imorn igen.. mår inge bra idag heller blää. fast gick till skolan ändå.. gick runt som i en sopppåse full med gurka hela dagen, låter det bra eller?! NEJ :o gurka liksom... GURKOR DÖDAR! elr så är dom ba helt okej.
 höll på och spy i bilen påvägen till skolan... sen nu på kvällen ringde benjy och ville att jag skulle komma till pizzerian så jag,benjy och Viktor satt där ett taaag sen drog vi och träffa Ebbi sen drog jag för har plugg blää och börjar må illa som en kossa ! igen ! :(
Idag snöa det !! första snön är häär men det blir bara blask nu blöö :(



Jag viiiiiiiiillll åka utomlands NU NU NU

Family Guy Is Just Awesooooome ! nya avsnitt nu ju hihihi ♥

Imorgon ska jag träffa världens bästa ELIN PETRÉ!!! :D



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0