träningsvärk träningsvärk & träningsvärk igen

tjollahopp!
Skola igen då, riktigt jävla trött asså.. Kanelbullens dag idag så köpte en smarrig nybakt kanelbulle i Caféterian!
 mamma hämta mig efter skolan, åkte hem och plugga FE (företagsekonomi) samtidigt som jag rensa garderoben :) läste lite i flugornas herre, svenska boken som ska vara utläst på fredag, medans vi åkte bil. Är bara på sida 80 så måste vara effektiv nu!
 Sen drog jag till träningen! hihi DISCO, asså den här träningen var svinjobbig, jobbigare än vanligt :o
Har träningsvärk från raggan igår men imorn kmr jag ha från discon med, kmr inte bli såå jättekul :( kmr inte kunna röra mig. det jobbiga är att precis när träningsvärken har börjat försvinna så får man ny träningsvärk på träningarna igen haha :o
 Asså det är hur mkt plugg som helst nu.. provperioden börjar ju snart :( tog med hela skåpet hem haha alla böcker, tungt oh blää
 Ska träffa Elin på Onsdaaag! längesen nu, awesome :D saknar dig massvis !

 nu ska jag nog läsa lite till i boken sen sova! är helt slut, ska bli riktigt skönt!


I wanna be with you

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0