KNASDAG

Vinterjackan och halsduk på idag ! Åkte till käkläkarna vid åtta och dom grejja och dom dona, jag ska ba fortsätta som jag gör .. sen tog jag bussen hem och dunka musik i hörlurarna hihi mkt najs!
sen belv det jätteknas... så gick inte till skolan alls haha :o inte skolk! ba knas knas..
gick ut och tog massa foton på hundarna och omgivningen på baksidan, så fint när det är frostigt ! :)
 sen blev det chillchill och sedan träning ! vi gjorde någe nytt att man typ skulle damp springa från vägg till vägg i en och en halv minut tror jag och det gjorde vi 5 ggr! när terminen är slut ska vi göra det 10 ggr! oh jag höll typ på att svimma och nästan spy denna gång, good luck to me! haha blåmärken på knäna denna gång är värre än förra veckan.
Nu har jag precis ätit Kebab ! asså gaaah vad gott det är efter man har tränat att ba komma hem till en stor fet kebab tallrik som står och väntar på att man ska frossa! :D ska hoppa in i duschen nu hejsvejs !




Cesar, gaah vad söt han är !


myys i min säng med vovvar i massor :D 2..

imorgon har vi prov och jag orkar inte träna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0