Johanna har intagit Stockholm !

skola sen träffa var jag med Frida, Louisa och Sara ett tag, sen hem oh packa oh äta nudlar! pappa kom och hämta oss oh vi började åka till stockholm, vi stannade på Ica Maxi i typ södertälje på vägen och handlade oh snodde massa smakprover, det bästa med att handla på fredagar ;)
 Vi kom fram till Stockholm oh då åt vi tacos och kolla idol och åt gottigott! Muffins bland annat ! finns så många bra i Idol iår :o

Jag tycker namnet Theodore är jättegulligt :D asså hör ni inte! THEODORE , aaw :D min son kommer säkert få heta det !

Nu ska jag och Jesper lägga oss i sängen och kolla på Alvin och gänget! och den mulliga lilla söta saken heter Theodore! hihih gulligt ju ^_^

The Scentist - Johnette Napolitano & Danny lohner



tänker på dig när jag hör den här..
ska träffa världens bästa Jimmy imorgon hihi längtar



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0