hejkomochpetapåmig

hej alla ni som inte har något att göra så ni läser bloggar! :D
Vi tog en promix runt i sjöstaden, så fint på bryggan när solen skiner, riktigt underbart!
jag ser en framtid i Stockholm, ska flytta dit! palla äckeltuna.. vem vill slösa bort sitt liv här? inte jag! så känner jag.
tog tåget hem vid 15.44, var skönt, läste lite, lyssna på musik och höll på med datorn :)
Sen var det träning ! roligt :D
Imorn är det skola :( inte okej... FYFAN vad jag längtar till höstlovet! för då är man ledig och ja en till grej.. hihi.
kom hem och då stog potatisgratäng, kött, sallad och bearneisås och väntade på mig på bordet! Gud vad jag blev glad för var as hungrig, bara ätit frukost och EN korv idag -.- :o
Nu har jag precis duschat oh ska snart susselisussa! myys är tröttis :D



GODNATT sov sött mina barn !

PUSS


 


Kommentarer
Postat av: mysan

ja tänker precis som dig, flytta till Stockholm mycket bättre här ! eller där haha oj..

2010-10-23 @ 16:12:44
URL: http://mysaanpysan.blogg.se/
Postat av: johannaaa

ja precis !

2010-10-23 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0