Färger är bra ^_^

skola, blääää.
hem oh göra toast oh oboy och glo på tävä och halvsova i soffan. läsa snuskig booooook. 

Fick på mobilen nu på kvällen för pappa ringde kundtjänst oh fixa! stängde av den igår när vi skulle ha prov och jag hade ny pin-kod som inte jag kom ihåg oh hitta inte papprena hemma heller så hade den inte på en och en halv dag, ingen katastrof men man är ju helt handikappad utan mobilen O.o och då kunde jag inte ringa jimmy!! GRRRR :@

sussa snart då :) myys


jag gillar att vara färgglad! typ turkost, gult, blått, rosa , rött o.s.v. ser så fräsht och inbjudande ut :D mena inte alla färger tillsammans.. om man har en rosa tröja har man ju jeans elr leggings till oh ett vittlinne, inte värsta färgkaoset haha då blir det fail :o

är fortfarande inte nöjd med min header.. får göra om den snart igen -.-

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin blogg :)

2010-10-15 @ 23:07:44
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: johannaaa

tack så mkt! din med! alltid kul med komplimanger :D

2010-10-16 @ 00:28:32
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0