Elin, Bästavän!

skolidoli som vanligt, började fem över nio så chilla sönder hela morgonen haha inte ens lång sovmorgon men blev så ändå ;) moffa som en dåre på lunchen höhö det bästa med skolan är maten! oh kompisarna såklart :)
Johanna är ett moff.
Elin vänta på mig i framgången och då tog vi bussen ner på stan oh fika oh hade det mys!! vi behövde verkligen prata, måste träffas mer. Du är grym ♥
kom hem för kanske en timma sen oh då satte jag genast igång med plugget, ska ha en muntlig redovisning inför klassen imorn om vad som helst.. ska nog prata om hundarna men får se om jag kmr på så mkt att säga om dom :) har också läxa i engelskan men engelska är lätt :)
kallt som satan idag!


Jag Elin & Shahin

PUSS


Kommentarer
Postat av: elin p3

ÄLSKAR DIG MED BÄSTA DU <3!!

2010-10-06 @ 19:15:12
URL: http://elinnpetre.blogg.se/
Postat av: johannaaa

BÄSTAVÄN <3

2010-10-06 @ 22:13:30
URL: http://johannamaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0