det bästa med lördagar är att det finns tacos kvar från fredagen

sov till halv ett sådär :) skönt att få sova ut ! oh då åt jag tacos mihihihi
nu har jag suttit och designat om bloggen lite hit och dit och gjort en ny header ( bilden längst upp på sidan ) igen haha, ville ha en enkel :) har inte något citat nu heller som ni ser. FIN/FUL?



nu ska jag fixa mig lite för jag ska med ELIIIN på bio hihi ♥ men vet inte vilken vi ska gå på än :O blir nog antingen the other guys, the social network, dumma mej.. haha elr nått :o finns ju typ inga filmer i E-tuna -.- vill se paranormal acitivty! alla som sett den säger att den är creepy och läskig! skulle iof dö så rädd som jag är haha men ändå fatta skillnaden att se skräck på bio istället för hemma .. ^_^ höhö.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0