det är nu det gäller..

ligger i soffan hos pappa nurå! nyss ätit hemmagjord pizza, chips med dipp oh kollat Idol, myys :D
 Imorn blir det att träffa Jimmy hoppas jag hiihihi pirr.. :$
oh sen ska pappa oh vi bowla elr gå på bio elr bååde och! :D skooooooj !
 Älskar att vara här hos pappa, så skönt att komma bort från äckeltuna oh byta miljö oh människor (Y)

sov bara 4 timmar inatt gick som sagt upp och färga håret vid fem imorse.. sjukt jag vet... men blev bra !
åt ingen frukost sen sprang vi 2.5 km på idrotten, kanske inte det bästa när man är förkyld också :o men jag klara det på 16 minuter haha.

ska kolla på weather man nu med nicolas cage! BYE

PUSS



Kommentarer
Postat av: jennifer

söt blogg!



Kolla in på min blogg och kommentera :D

2010-10-03 @ 13:11:32
URL: http://jenniferodders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0