Dance FTW blåmärken FTL

skola.. vi har en håltimme på 3 timmar.. så fruktansvärt tråkigt och irriterande men kompisarna och caféterian får det att funka ;)
 åkte raka vägen hem efter skolan oh skulle plugga.. men blev inte så -.- istället åt jag 2 toast med massa gott på oh 1 pizzaslize medans jag glodde på tvvv. tiden bara rann iväg och BAAM så skulle jag åka till dansen, det var kul som vanligt! hihi. vi fick reda på vilket tema det ska vara på uppvisningen men det säger jag inte ! a little secret ;) thihi buusigt.. 
kom precis ut u druchen, känner mig frääääsch oh reeeeen! myyyys.


ajajaj. fick blåmärken på knäna efter raggan igår, vi slänger oss ner på knäna sen sheakar vi typ oh det gör bajs ont efter man har gjort det ett tjugotal gånger... haha fin bild på mitt knä :D

4-5 saker att plugga denna vecka.. tkr jag inte om.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0