Var är John Blund när man behöver honom?

Jag kan inte sova..  vet inte om det är för att jag längtar så extremt till imorgon eller om jag helt enkelt inte är trött. Igår låg jag och tänkte på allt möjligt i minst 3 timmar innan jag somna.. sen drömde jag massa konstigt om allt jag tänkt på.. sen när jag vakna så tänkte jag vad allt i drömmen relaterade till i mitt liv..
haha asså.. kan hjärnan aldrig få vila?känns som den är igång 24/7. börjat lessna på att man tänker så mycket.. FÖR mycket oftast. Sen när man kommer på att man ligger oh tänker så tänker man " tänk inte " men då tänker man ju att man inte ska tänka så man tänker ju fortfarande.. haha ett jobbigt dilemma.. ska nog gå och lägga mig i sängen nu och försöka somna, får räkna får eller något haha aldrig gjort det :o kanske värt ett försök. brukar ha datan i sängen men idag har jag städat och därmed dragit in sängen ( från en dubbel till en enkel ) så orka inte ligga och trängas med datorn.. haha så nu sitter jag på en stol istället som inte är så bekväm och fryser! burra
natti


vf jag tog just denna bild? ingen aning, härliga färger I guess

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0