one peace is missing

Happ nu är lovet slut :( men det var roligt ! hann både ta det lugnt och hitta på saker ! måndag idag dåå.. tråkigt som fan och cp trött var man med eftersom man hade svårt att somna igår.. höll på att somna när vi kolla film på engelskan, ögonlocken ville inte hålla sig öppna ! och efter engelskan så har vi ju typ en 2-3 timmars lång håltimme med och det var ju chill men iaf så sluta jag tjugo över tre då jag tog bussen hem som var sen som vanligt ! burr kallt var det med. imorse var det ju -13 här i skogstorp iaf :o ska tydligen bli den kallaste vintern på 100 år... som att inte förra vintern var nog ?! :o haha jag bara gnäller i det här inlägget men blir ju så den här årstiden när det är grått,mörkt och kallt, ska sluta :)
kom hem och då gjorde jag äggröra med bacon och mjölk, ett bra mellanmål innan träningen tkr jag !
som sagt så börjar Discon halv sju hihi. men kmr komma försent för mamma kmr inte hem förren halv sju då hon skjutsar mig till träningen haha men kanske lika bra för vi gör världens jobbigaste grej på fysen som jag då slipper lite av ;) är så trött . nu kmr lasse skjutsa mig istället så kmr komma i tid! hejsvejs ! iiiiih



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0