TUNA PARK

tiden bara flyger iväg! snart är det skola igen.. lovet sluut :( blä på:t.
  drömde massa konstigt inatt.. att jag satt i bilen när den blev snodd, att jag hade fått värsta underbettet, att Jimmy var ett stort monster som ville sluka mig... ah sånt , men sov till 13.00. skönt att få sova ut ! men är lika trött idag igen konstigt nog..  Vi åkte en sväng till tuna Jag, mamma, min syster Jennifer & hennes pojkvän Jimmy! Vi åt pizza och tog en Ice Chai Latte senare innan vi skulle hem ! mumma.
 Jag köpte en fest topp, tjocka leggings och ett bälte!


JC 299 :-

GinaTricot Skärp : 129 :- och Leggings 99 elr 129:- tror jag haha

jag gjorde färdigt franska läxan som ska vara klar på måndagen! fan vad jag är bra.
nu blir det sex and the city.. igen haha nörd jag är (a)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0