The way you make me feel

Gör sånt som sjuklingar gör.. sover - hostar - spelar - film - hostar - sover - tv - hostar - äter - sover - hostar - hostar.
och sen nu har mitt ena öga blivit helt svullet.. vet inte vad det är men jag lyckas få allt på en gång (Y)
urinvägsinfektionen är så gott som borta! skönt! luftrörskatarren är inte borta för har en cp hosta och är helt förkyld.
mamma vill att jag ska vara hemma hela veckan och plugga hemma så att jag blir bra. känner att man inte har någon ork till nånting nu.. jag samlade ihop massa kläder i mitt rum och sprang till tvättkorgen och då blev jag typ helt anfådd :S haha konstigt. aja :) kollat massa sex and the city hihi !
 asså jag har inte kollat på paradise hotel på en och en halv vecka nu.. jag orkar inte :S haha asså.. nee palla. får kolla på tv6play elr skita i det :o
 Tisdagskvällar är mina kvällar det! Desperate Housewives och Cougar Town! ♥ hihi



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0