I Want More!

blir hemma hela veckan.. rätt skönt men riktigt segt. hostan är bättre, bara ja inte anstränger mig.. som jag då gjorde idag när jag storstäda mitt rum, hade så tråkigt. Jag damma,dammsög,tvätta spegeln,plocka undan, bytte sängkläder o.s.v haha helt död efter men det behövdes ! inte storstädat på ett tag, bara plockat undan alla kläder och små grejjer så det ser hyffsat ut , slö städning så att säga (Y)
 Imorn bär det av till Stockholm till Jimmy oavsett hur jag mår ! kommer bli awesome ♥

nu har jag precis kollat på SISTA avsnittet av SISTA sägongen med sex and the city!
 asså OMG fyfan vad jag mår bra nu! har gråtit och skrattat massor haha.. lovely ♥
nu är det filmerna kvar! sen lär ju jag börja om igen ... haha det får ju inte ta slut redan :'( 

.Miranda & Steve - Samantha & Smith - Carrie & Big - Charlotte & Harry.



PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0