SPAGAT AVKLARAT! check!

AND NOW I DID IT! stretcha och gick ner HELT i spagat ! helt sick, jag är jätteglad nu hihihi :D:D MJAAO
mitt mål denna termin i dansen var att kunna gå ner i spagat och nu är det bara 2 träningar kvar så ganska klockren timing! mihihi. kmr ingen bild för hade ba mini shorts oh magtröjja på mig och det för naket för bloggen enligt mig ! får ta fler bilder en annan gång och lägga upp :) 

dansare och het, Jo tack jag vet,
Snygg och läcker tack det räcker.
Dansare och smidig,Så uppenbart, alla tjejer vill vara oss.
Men vi dansare är för unika, inte alla kan vara som vi!
Tre ord räcker, Jag föddes läcker!
Dansare är heta, det ska alla veta!
Alla Dansare kopiera detta om du vill visa din stolthet :)

Nelly - Just A Dream


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0