RAGGA

idag så sov jag till två tror jag.. var uppe till halv sju och snacka med en knasboll !
iaf så gick jag upp oh kolla på indiana jones and the crystal skull oh då mitt i filmen ringde Viktor och Benjamin så dom kom över 1-2 timmar sådär och vi chilla ba oh kolla lite Family guy sen tog vi en liten promenad :)
SEN VAR DET RAGGAAA! asså så grymt kul ! guud vad jag älskar att dansa :D men saknar hiphopen och streetjazzen.. får börja nästa termin igen! Imorgon är det Disco hiihi ser fram emot det :D miiih hihi.
 nu ska jag äta chokladpudding,chokladsmoothie,chips, dipp och godis! oh film.. blir poccahontas! tror det stavas så jaa.. hahah fyfan vad cool jag är.. MUMS säger jag ! kunde inte bli en bättre avslutning på lovet! pussis




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0