precis vad man behövde !

idag blev det knas.. börjar gråta imorse för en sak och jag fick panik O.o stanna hemma från skolan för kände mig inte bra och vi åkte till privatläkarn vid 10.20, jag hade tydligen luftrörskatarr,feber och urinvägsinfektion (N) så nu ska jag ta pencilin i en vecka. Är jättetrött och kissnödig -.- sova tidigt ikväll !
ska alltså inte åka till jimmy :( får bli nästa helg.. då ska jag iaf vara frisk så jag inte smittar ner han :D
nackdelen med att jag åker dit nästa helg är att jag skulle mysa och festa med Ebba,Anna och Malin fredag och lördag :o hmm.. får se hur det blir vill ju inte missa något ! men MÅSTE träffa Jimmy annars blir jag snart tokig, som om jag inte redan är det liksom.
när jag kom hem från läkarn så somna jag i soffan 4 ggr. 1:a gången vakna jag av mig själv. 2:a gången ringde Elin och väckte mig. 3:e gången ringde korvgubben och väckte mig. 4:e gången ringde mamma och väckte mig. jag ba wtf låt mig sova ?! haha har tagit 8 mediciner iag (Y) inte konstigt att jag har så dåligt immunförsvar.
sen slängde jag på mig lite kläder på nån minut och åkte till mormor som fyller 64 år idag! grattis till min gulliga mormor!
vi fika och hade det mysigt sen far vi hemmåt och jag och Jesper hamna framför tv:n och kolla på Camp Rock 2. haha den var på Discney Chanel och hade inte sett den, var vell helt okej haha :)
IDOL. Jay är helt klart bärt, han SKA vinna !
ska nog sussa nu huvudet värker som om någon stog och slog med en hammare på det..


Bild från i somras på mig,bror och Ceasar !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0