PISS TÅG

jag är heelt slut..både fysiskt och psykist men tänkte ändå skriva ett inlägg om min roliga kväll och helgen.
Vi köpte biljetter till ett tåg som inte hade några byten utan gick raka vägen till Eskilstuna men sen strula det till sig.. Tåget från Stockholm till Eskilstuna skulle avgå vid 16.52 i Stockholm och ankomma 18.18 i Eskilstuna men då ropa dom ut i högtalarna att det var 35 minuter försenat så då satt vi och vänta.. sen 4 min innan tåget skulle komma så ropar dom ut att tåget ska komma in på spår 12 istället för spår 4 och det låg på andra sidan tågstation så vi djurar över dit oh jag rammar folk med min väska haha och hinner precis med tåget sen gick vi av i södertälje och tog bussen till Strängnäs ( tog år ) sen när vi kom fram till tågstationen i Strängnäs så hade tåget gått för 5 minuter sen för att bussen varit för seg så vi får vänta på nästa tåg som gick om en timma, min träning börja sju så den kunde jag ju bara rå glömma, Sista ragga träningen för terminen missa man.. Pressbyrån skulle precis stänga så Jesper hann köpa nått litet men inte jag. Det fanns inga platser så vi satte oss mellan två dubbel dörrar där man gick in och det gick in folk hela tiden och den där jävla dörren ville inte gå igen helt så vi frös ihjäl. sen kom tåget äntligen vi 19.45 men då stog det inne på spåret i typ en kvart .. haha sen åkte det till slut och på tåget var orken slut så jag och Jesper fick en asflummattack och garva tills vi grät medans en smurf med en konstig hatt satt och glodde på oss mittemot. vi var framme i Eskilstuna runt 20.10. men då när vi skulle av så funkade inte dörren så vi fick gå igenom hela vagnen igen med all packning till nästa dörr.. jobbigaste tågresan ever . haha sjukt.
när man kom hem så stog det iaf massa god mat på bordet med julmust till!

Stort GRATTIS till min syster Jennifer & hennes pojkvän Jimmy som har förlovat sig!

Helgen spenderades i stockholm. Sovit hos Jimmy, träffat Pappa och varit på Bio på Harry Potter och dödsrelikerna del 1! Den var bra men Dobbie den lilla husalfen Dog! han var fett söt mot dom och allt.. haha ville bara gråta.



får se om jag får gå till skolan för mamma imorn.. haha. hon säger att man är EXTRA mottaglig för sjukdomar när man går på pencilin och det gör ju jag + så har jag redan dåligt immunförsvar för alla mina allergi mediciner jag tar dagligen

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0