somna i bilen med musik i öronen (Y)

som sagt så var jag på IKEA så gott som hela dagen. blev lite smått och gott ! somna bak i bilen där jag låg med musik i öronen och 1 läsk i handen, myys. älskar att åka bil :) haha morfinet värkade kan jag säga.. ville knappt vakna sen
haha älskar IKEA för där är all mat billig.. korven, glassen och läsken :D tog 2 korvar och 1 läsk när vi kom dit, sen åt vi lunch där , sen innan vi skulle hem 1 glass och 1 läsk ! hihi.

Avril Lavigne - Keep Holding On



vaaaaaaaaagn

köööööööööööö

köpte som en platta med en kudde under som man har till bärbara datorer ! skitbra för jag ligger ju oftast i sängen och då bränns mina ben sönder av att det blir så varmt att ha den i knät, har till och med fått röda märken av det :o

nytt vardagsrumbord eftersom Jesper misshandla det andra haha. litet och gulligt blev det hihi :)

en PLAST blomma.. haha blommor dör bara inne hos mig ^_^

Köpte en ram åt dessa söta kissekatter !

OMG juste ! ELIN åkte ut i Idol igår :'( hon var en av mina absoluta favoriter! förstår inte.. alla förutom Jay var sämre. BLÄ PÅ SVENSKA FOLKET! dom röstar alltid fel, samma med melodifestivalen.. seriöst.

det var bilderna jag hann ta innan min kamera dog ;) nu blir det nog sex and the city som vanligt :D thihi och chips såklart ! namnam

PUSS

Kommentarer
Postat av: kajsa

tack :D

2010-11-13 @ 22:49:58
URL: http://bludgeoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0