Nya Favoriter!

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!
HEJ alla. snacka om seeeeg dag, träningen inställd med för tränaren var sjuk men skulle ändå bara kolla på.
vakna och hade drömt massa cp haha nått om att vi bodde på en camping för lodisar och dom ville ta våra cyklar sen somna jag om och drömde massa mer.. haha drömmer nästan varje natt nuförtiden :o lite små kul!
men iaf så la jag mig i soffan med filt och satte på tv:n, var maraton på Svambob fyrkant på nickelodeon så jag kolla såklart på det (vad är det med mig och barnprogram?) sen somna jag en liten stund tills Nero kom och slicka mig i ansiktet, då gick jag in och satte mig och prata med Jennifer och Mamma ett tag och åt nå Ringar med sourcream & onion smak... asso säger bara OMG vad dom var goda! beroendeframkallande, funderar nästan på att åka ner till konsum och köpa en påse till haha :o mina nya favoriter ! hihi mums.


kollade på Hot Tub Time Machine, den var ver lite små rolig men ah.. :)
ska kaaaanske sova nu eller kolla på en film elr nått.. men ska ändå vara hemma imorn och orkar inte sova ;o legat ner hela dagen så man är ba helt seg.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0