längtar till Julen!

bara jag som längtar till Julen? nu när snön har kommit och allt, den är ju så grymt mysig hihi . Idag vaknade jag av att en viss Nero bomba min dörr och flög upp i min säng vid nio (Y) haha helt cp, han måste fått ont i huvudet för den var helt stängd ;o poor little doggy !
jag sov jättebra för en gångs skull ! riktigt skönt :) nu har jag precis fixat klart mig själv och nya skohyllorna i hallen :)
Jag och Mamma ska till Tuna en sväng, jag ska köpa mega bra hörlurar till min mobil för dom jag har nu suger! man får ont i öronen av dom, dåligt ljud och så hör man ut. Ska köpa sånna som sitter inne i örat med bra bas, så man blir helt isolerad från omvärlden ! Hejdåååå skriver mer sen ! antingen innan eller efter raggan :D



Såhär ser jag ut idag !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0