knarkarkungen nr1

Tjosan !
Vakna ruunt 11 då jag och Jesper återigen hamna framför en film på Disney Chanel haha ;) Djungelboken 2 ! Boom Shacka-Lacka! Ranian är så söt haha :D den lilla knubbiga bebben! " varför kallar du han jämt för herrn? han heter ju pappa. " haha gölli!
 sen kom jah att tänka på ett gammalt spel som funnits på Cartoon Networks hemsida om en bondgård och massa spel på den, kmr ihåg en kossa som sprang runt och fes hela tiden! aja men vi hitta det inte, bara massa nytt skit !
 Asså typ alla nya tecknade serier suger! det är dom gamla som var bra, t.ex på CN så var det Cow & Chicken, Dexters Labratorium, Ed,Edd & eddy, Jhonny Bravo, Kurash den hariga hunden, Power puff pinglorna, Tom & Jerry o.s.v ! helt underbara program som faktiskt visas på natten på CN. då är det klassiker som visas hihi. satta bänkad dygnet runt när jag var liten.
 Vi skaffade en ny dekoder häromdagen med flera kanaler, t.ex Disney Chanel, Cartoon Network m.m
haha kom inte på några mer nu haha. Det var 20 kr billigare än det vi hade och detta har flera kanaler, pretty awesome !
 är som sagt sjuk.. och nu kom den efterlängtade tjejveckan med ! åh vad roligt (N)
knarkar mediciner för fulla muggar ! ojojoj vad jag ska bli frisk sen asså!
ska inte göra något speciellt idag vad jag vet, blir nog att plugga lite, kolla alla paradise som jag missat, kolla filmer och spela spel !

sitter och kollar på bilder oh filmer från när jag och elin var på The Last Bounce i Globen! så grymma!



The Last Bounce. från youtube, för har inte publicerat mina egna videosar någonstans så går ju inte att lägga upp
dålig kvalité i början men blir bättre!!

längtar till nästa helg hihi massvis miss u ♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0