jÄVLAtAMPONGjÄVEL

Soulmate - Natasha Bedingfield


orkade verkligen inte uppdatera igår + så fucka sig internet. förlåååååt !
men väldigt många bloggar som jag läser uppdaterar typ var fjärde dag så jag är ju ganska grym ändå ;)
har kommit på att det bara är 4-6 dagar som jag inte uppdaterat på annars varje dag sen i somras... pretty awesome I think! fattar inte hur jag orkar... kmr hem från skolan och är cp trött men känner typ att jag måste haha. men ibland blir det för mycket och då skiter jag it.
 haha fett synd igår för efter utvecklingsamtalet så skulle jag hämta mina grejjer i skåpet och då hade det runnit ner cola i hela mitt skåp från skåpet över... och sen så hade jag en mosad banan i fickan av någon konstig anledning och jag stoppa ner min hand i fickan ... usch ! haha min min.. mamma ba garva åt mig som vanligt haha och jag med.
 Igår hade någon tydligen fotat björnspår i skogstorp där jag bor! stog i tidningen. fett läskigt, jag kanske blir uppäten :D
 Idag har jag pluggat som ett cp i skolan så sjukt trött nu.. ligger långt före i matten, det är ju bra (Y) ska snart plugga franska -.- blää, har text och glosor tills imorgon! sånt orkar man ju bara inte :o det är det enda ämnet jag satsar på G i. suger. haha på lunchen så spyllde jag först en makaron med massa sås på hela mig sen när anna var påväg och hämta en servett så spyllder jag ytterliggare två elr tre makaroner på mig plus att gaffeln flög iväg :o skills? ja klart! på att spylla saker.
 vill inte ha cp grejs till i helgen! att vara tjej suger ibland (N) aooch!

såhär ser jag ut när jag får ograsm, fin va? :)


Denna låt räddade mig idag
Rise Against - Under The Knife


en jätteliten tjej som är as duktig på att sjunga !!
Maddi Jane - Impossible


Maddi Jane - Breakeven


blev mkt låtar idag..
 Ska färga håret imorn ! mörkbrunt som vanligt :D älskar att ha nyfärgat hår.. känns så fräscht och det glänser !

Längtar till fredag !! ska till jimmy då :D thihi bubb ♥ iiih

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0