I'm Back

Första dagen i skolan på en och en halv vecka tror jag! riktigt jobbigt att gå upp så tidigt men var skönt att vara tillbaka i skolan, genast piggare och gladare igen! efter skolan blev det stan med mamma, kolla på sidenband,dammvippa och förkläde till Dansföreställningen på Söndag! hitta det som tur var och nu kan jag andas ut och bara invänta söndagen.
Tappade ju bort mitt ID förut så idag tog jag kort oh allt så får vell det om några veckor, yay :) köpte också ett par vinterskor, jättemysiga , love them hihi nu kmr mina fossingar må lika bra som jag :D en vit gosig mössa blev det också ! skönt att ha till skolan så man inte fryser om öronen !

så ser jag ut idag!

Jätteglad! har hittat kläder till föreställningen! ska vara hushållerska/hembiträde :D

köpte nya vinterskor idag ! varma, jättemysiga & gööh söta ! hihi

Ny mössa, matchar mina vita vantar och halsduk! miiiiiihoo


Idag är det tv kväll à la Johanna! Hihi BÄSTA
så nu blir det TV och varm oboy med vispgrädde, myys♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0