Everybody needs a friend

hejhopp alla friska människor!
Åt Big Mac till lunch ! mumma.
Elin kom över en stund på eftermiddagen idag för lite girltalk och skräckfilmen One Missed Call! myys som alltid :D 
filmen var läskig då och då men jag är så lättskrämd så var kanske inte läskig alls haha :) men fatta inte riktigt slutet.. hatar slut som är ouppklarade :o det är så irriterande när man fortfarande sitter med massa frågetecken om filmen fast den är slut och när det inte finns någon tvåa heller. Dissar det
nu känns det iaf som man fortfarande lever fast man är sjuk. haha har inte gått ut på 5 dagar tror jag.. haha shit snacka om att man känner sig seg! :o helt lost från omvärlden.
tror jag ska plugga lite nu.. det behövs för missar massa i skolan nu ju :/ sen blir det sex and the city I think muhahaha :D :D


gammal bild på mig och Elin i början av åttan när vi var på klassresa på Gotland!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0