BERED ER PÅ ISTIDEN

Idag hände det inte mkt. Imorse wurpa jag på rumpan framför entrén i skolan haha men ingen såg tror jag.. mina skor är helt platta oh glansiga under så halkar hela tiden på vintern.. ser ut som bambi på hal is (Y) skola som vanligt sen hämtade mamma mig på skolan, stannade kvar en timma bara för att få skjuts hem, hehe slö som fan när det gäller att åka buss ja. Det var bra för gick till bilden med Anna och Frida och målade på min bild :) gjorde samma sak igår efter skolan . Vi svängde förbi konsum och köpte lite gottigott på hemvägen som vanligt hihi. gottegrisar är vi!

Alla bilder tagna med världens sämsta mobil Kamera så inte bästa kvalitén precis..

IGÅR. Froodiloodi & Jag !

Fick MVG på denna ! blev jätteglad hihi

haha köpte 3 mackor, 1 cola och 4 kakor i Caféterian idag.. den är farlig ! tar alltid ens pengar

lite klotter

Frida och Jag idag dååårå

Jag & Anna, fett fina. Fridas verk

haha läggde in lite meningslösa bilder ba :D

nu ligger jag i soffan med hundarna och mumsar på choklad och kollar på Scrubs ! ska nog spela Sims 3 snart , länge sen nu..  Eller Cs !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0